Lėšų grąžinimo politika
1. Perkant parduotuvėje www.hugogo.lt kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
2.1. Susisiekite el. paštu info@hugogo.lt . Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
2.2. Nurodykite priežastį ir prisekite pirkimo įrodymą.
2.3. Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
3.Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite 2. punkte išvardintus žingsnius.
5. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 d.d. nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
6. Siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos.
7. Jei užsakyta prekė turi gamyklinį arba gabenimo broką, internetinė parduotuvė įsipareigoja ją pakeisti. Jei atsitiks taip, kad prekė brokuota, atsiųskite ją mums ir mes pakeisime nauja. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka parduotuvė.
Pagal LR seimo įsakymą Nr. 217 (Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo) 18str, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes: pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius, liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius, megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius. Visą įsakymo dokumentą galit peržiūrėti šią nuorodą: Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės.
8. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumus pažalina. Trūkumų nepašalinus, klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.